Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Podrška u integraciji djece i obitelji pod međunarodnom zaštitom

NAZIV PROJEKTA: Podrška u integraciji djece i obitelji pod međunarodnom zaštitom

TRAJANJE PROJEKTA: 1. ožujka 2024. do 28. veljače 2025.

NOSITELJ: Društvo za psihološku pomoć

PARTNERI: OŠ Jure Kaštelana, OŠ Pavleka Miškine, OŠ Lovre pl. Matačića

FINANCIJSKI IZNOS (ukupan): 14.000,00 EUR

Financirano od strane: Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike

Ciljevi projekta:

1. Pružanje psihološke podrške osobama pod međunarodnom zaštitom (djeca, mladi, odrasli, obitelji). Pružanjem podrške, davanjem potrebnih informacija kako se bolje nositi s teškim životnim situacijama i krizama, ojačavanjem za uspješno suočavanje i razrješavanjem aktualnih i dugotrajnih teškoća doprinosi se dugoročnoj stabilnosti osobe u kriznoj situaciji i boljoj integraciji u društvo. U našem savjetovalištu, korisnici imaju mogućnost uključiti se u redovne usluge DPP kao što su individualno savjetovanje, terapija igrom, roditeljsko savjetovanje i obiteljsko savjetovanje. Škole mogu uputiti učenike i roditelje s odobrenom međunarodnom zaštitom na besplatno individualno savjetovanje u DPP.

2. Pružanje podrške u učenju i integraciji.
Cilj partnerstva sa školama je brza identifikacija djece s odobrenom međunarodnom zaštitom te sparivanje djece i volontera koje ćemo prethodno educirati za adekvatan rad s ciljanom skupinom. Cilj je djeci omogućiti da imaju svog ‘prijatelja-mentora’ na raspolaganju za pružanje podrške u učenju i integraciji. 

3. Osnaživanje i educiranje stručnog školskog osoblja i nastavnika te volontera  (budućih pomagačkih stručnjaka) koji rade s djecom s odobrenom međunarodnom zaštitom kroz edukaciju o specifičnostima rada s djecom pod međunarodnom zaštitom. Uspostavljanjem sistema partnerstva sa školama i osnaživanjem edukatora i volontera stvorit ćemo mrežu učinkovitije identifikacije ciljane skupine djece i roditelja te će ih se, u slučajevima kada je potrebno, brže moći uputiti u savjetovalište.

Aktivnosti na projektu:

Pružanje psihosocijalne podrške i savjetovanja.

Psihoedukativna predavanja za nastavnike.

Supervizija za provoditelje aktivnosti.

Kreativna radionica izrade sapuna iz glicerinske mase za djecu izbjeglice.

U svakoj partnerskoj školi održat će se ciklus od 3 radionice programa „Kako da učenje ne bude mučenje“  – grupnog programa savladavanja školskog gradiva uz razumijevanje. Susreti ‘prijatelji-mentori’ pri čemu će volonteri individualno minimalno jednom tjedno biti na raspolaganju za pružanje podrške u učenju i integraciji dodijeljenom učeniku.