[:hr]Za više informacija i dogovor termina inicijalnog razgovora javite se na broj telefona
01/4826-111, mobitela 095/4826-111 ili pošaljite upit na e-mail: modus@dpp.hr.
Terapija igrom (play terapija)
U terapiji igrom djetetu se pruža mogućnost, da kroz igru, na primjeren i siguran način, izrazi nakupljene osjećaje napetosti, frustracije, nesigurnosti, agresije, straha, otuđenja, konfuzije. Proigravanjem tih osjećaja dijete ih iznosi na površinu, suočava se s njima na način koji je za dijete siguran, uči kako te osjećaje kontrolirati ili ih napušta. Pritom djeca, ne samo da rade na konfliktima i teškoćama, već otkrivaju i skrivene snage.
Terapija igrom prikladna je za djecu od 3-12 godina. Principi terapije igrom uspješno se prilagođavaju i mlađoj djeci (podrška roditelja), kao i starijoj.
Više o terapiji igrom pročitajte klikom na: Terapija igrom
Art terapija
Art terapija vrsta je terapijskog rada kroz likovno izražavanje namijenjenog djeci, adolescentima i odraslima. Likovni proces omogućava razvoj kreativnosti, izražavanje emocija i misli, strukturiranje iskustava i istraživanje mogućnosti u sigurnoj i poticajnoj okolini, uz pomoć kvalificiranog art terapeuta. Za sudjelovanje nije potreban likovni talent niti iskustvo likovnog izražavanja. Proces likovnog izražavanja može proniknuti dublje od riječi, a da je u isto vrijeme manje direktan. To je rezultat prirode crteža, koji može utjeloviti izražene osjećaje i čuvati ih do trenutka kada ih je osoba spremna prihvatiti u svijest i verbalizirati. U sigurnom i kreativnom prostoru, art terapeut daje podršku i pomaže razumjeti izraženo. Cilj je oslobađanje od blokova koji sprječavaju ispunjenost i zadovoljstvo, prorađivanje negativnih emocija, te širenje potencijala i slobode.
Neverbalno izražavanje ima svoje prednosti u odnosu na govor, osobito kod djece koja lakše komuniciraju crtežom, kod osoba kod kojih postoje poteškoće u verbalnom izražavanju, kod osoba čija su iskustva preintenzivna ili zbunjujuća da bi se mogla verbalno izraziti, te osoba koje su „preverbalne“ i koriste govor kao obrambeni mehanizam.
Art terapija je primjerena kako osobama koje žele raditi na specifičnom problemu tako i onima koji su pod generalnim stresom ili osjećaju nezadovoljstvo bez poznatog razloga, te svima koji žele živjeti svjesnije, zadovoljnije i ispunjenije. Iako se može usredotočiti na određeni problem, art terapija se bavi kompletnom osobom i podstiče opsežne i dugoročne promjene.
Pinklec – grupni program podrške djeci rastavljenih roditelja
Program Pinklec je besplatan program kojemu je cilj prevencija psihičkih poteškoća kod djece čiji roditelji prolaze ili su prošli kroz rastavu braka. Kroz pružanje psihosocijalne pomoći i dobivanje podrške u grupi, smanjuju se opterećenja djeteta uvjetovana rastavom roditelja. Iskustvo u grupi pomaže djeci, jer uviđaju da nisu jedini u takvoj situaciji, da se i druga djeca nose sa sličnim osjećajima i poteškoćama. Razmjena iskustava pomaže djetetu u promjeni stava prema razvodu i time olakšava normalizaciju životne situacije. Također, djeca usvajaju kompetencije koje su za njih neophodne u nošenju s konfliktnim situacijama. Aktivnim sudjelovanjem u grupi dijete se osposobljava za zajednički život u reorganiziranoj obitelji, u kojoj mogu primijeniti novo znanje i sposobnosti.
Dob ciljne skupine djece za jednu grupu je od 6 do 10 godina (mlađa grupa), a za drugu grupu od 10 do 15 godina (starija grupa).
Više o programu “Pinklec” pročitajte klikom na: Program Pinklec
Kako da učenje ne bude mučenje
Opći cilj programa Kako da učenje ne bude mučenje je naučiti polaznike strategijama efikasnog učenja i pamćenja, ojačati motivaciju i osjećaj vlastite kontrole nad procesom učenja, te ojačati strategije usmenog i pismenog odgovaranja i nošenja s tremom. Također, polaznike se usmjerava i potiče na važnost preuzimanja odgovornosti za sve školske obaveze, kao i odgovornost za vlastito postignuće.
Nakon prolaska kroz program očekuje se povećana motivacija za učenje, efikasnost učenja te stupanj razumijevanja gradiva. Drugim riječima, aktivnim i motiviranim sudjelovanjem u programu očekuje se da će učenici kroz jednako vrijeme provedeno u učenju usvojiti više gradiva, imati povećani stupanj razumijevanja gradiva, a time i dugotrajnost pamćenja usvojenog.
Program je namijenjen učenicima viših razreda osnovne škole, srednjoškolcima i studentima, koji se ponekad nađu u situacijama u kojima ne znaju odakle početi učiti, ne razumiju gradivo ili se teže koncentriraju, ne mogu svladati strah prilikom pisanja testova ili odgovaranja i sl.
Više o programu “Kako da učenje ne bude mučenje” pročitajte klikom na: Program Kako da učenje ne bude mučenje
Ovisno o osiguranim sredstvima, navedeni programi su besplatni za vrijeme trajanja odobrenih projekata. Za više informacija molimo javite se na navedene kontakte.[:en]For more information and for making an appointment please contact us on telephone number +385 1 4826 111, cell phone +385 95 4826 111 or send an e-mail: modus@dpp.hr.
______________________________________________________________________________________________________________________
Play therapy
In play therapy the child has the opportunity to expresses the accumulated feelings of tension, frustration, insecurity, aggression, fear, alienation, confusion, through play, in an appropriate and safe manner. By experiencing these feelings through play, a child places them on the surface and is confronted with them in a way that is safe, and the child learns how to control these feelings or abandons them. In this way children deal with conflicts and difficulties and reveal their hidden strengths. Play therapy is suitable for children from 3-12 years. The principles of play therapy can be successfully adapted to younger children (with parental support), as well as older.
______________________________________________________________________________________________________________________
Backpack – program of support for children of divorced parents
The purpose of the program is to provide an opportunity for children to share their experiences with others in a similar situation, to ask questions and express uncertainties in a safe environment, to receive information that would help them understand the situation of divorce and enable them to cope with it and to help them express their feelings brought up by divorce.
______________________________________________________________________________________________________________________
How to learn without burden
This program is intended for older primary school children who have problems with studying (they don’t know where to start from, do not understand the subject, have difficulties in concentrating and/or cannot cope with the anxiety during the exams. The participants are offered a wide range of methods for faster, easier and longer-lasting learning. This provides them with more free time for other activities they want to do. The skills are learnt through play, excercises and fun. The sessions are weekly and the program includes 10 two-hours sessions.
Play therapy: initial interview and individual play therapy – 255.00 kn
The “How to learn without burden” program: Initial interview – 150.00 kn
Workshops – 1,000.00 kn (includes 10 workshops, a workshop for parents and the final interview)
Individual workshops – 150.00 kn (per workshop)
Depending on the funds secured, the above programs are free of charge for the duration of the approved projects. For more information please use the contacts listed above.[:]