Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Suradnici

Nada Ivanović

Psihološko savjetovanje i art terapija za adolescente i odrasle. Njezin se rad fokusira na probleme anskioznosti, depresije, niskog samopouzdanja, vršnjačkih odnosa, školskog uspjeha, obiteljskih odnosa, razvoja roditeljskih vještina i osobni razvoj.

Božena Razlog

Studenti i odrasli s različitim s emocionalnim i tjelesnim problemima te problemima u odnosima, narušeni bračni, partnerski i obiteljski odnosi, teškoće i zastoj u školovanju, problemi vezani uz gubitke i prekide u emotivnim vezama, problemi u emotivnim vezama, stres na poslu, osjećaj tjeskobe, depresije i izoliranosti, traumatski događaji i životne krize.

Maja Uštulica

Prevencija i/ili tretman različitih socio-emocionalnih i ponašajnih poteškoća kod djece i adolescenata ili kod djece koja imaju stresne životne okolnosti kroz igru i kreativne tehnike. Također provodi i roditeljska savjetovanja te psihoterapijski rad s odraslim osobama.

Tia Tomiša

Psihoterapija i psihološko savjetovanje s mladima i odraslima.

Luka Juras

Terapija igrom i savjetovanje mladih s emocionalnim problemima, savjetovanje roditelja i pružanje podrške pri učenju. U Centru Modus vodi grupne programe kao što su Pinklec, Kako da učenje ne bude mučenje te Psihosocijalni tretman maloljetnih počinitelja nasilja.

Ivan Vrbicky

Individualni rad s djecom, adolescentima i mladima, osobni razvoj, rad na roditeljskim vještinama, narušeni partnerski odnosi, roditeljstvo u kontekstu rastave, teškoće sa samopouzdanjem, anksioznošću i depresijom.

Elena Boljkovac

Bavi se preventivnim i savjetodavnim radom s djecom i mladima uz primjenu različitih kognitivnih i bihevioralnih intervencija usmjerenih na poboljšanje akademskog, bihevioralnog i emocionalnog funkcioniranja.

Mia Krpan

Provodi individualna psihološka savjetovanja djece školske dobi i roditelja. Njezin rad je usmjeren na poteškoće djece u području socio-emocionalnih vještina te na razvoj roditeljskih vještina i osobni razvoj roditelja.

Antonija Vrdoljak

Bavi se pitanjima integracije i socijalnog uključivanja djece izbjeglica u osnovnim školama. Ima dugogodišnje iskustvo grupnog preventivno-socijalizacijskog rada s djecom osnovnoškolske dobi, a u savjetodavnom se radu orijentira na probleme i izazove s kojima se susreću mladi i odrasli.

Petra Kožljan

Marginalizirane skupine i skupine u riziku te općenito adolescenti i mlađi odrasli, s ciljem njihova boljeg razumijevanja te pružanja podrške u promjeni postojećih disfunkcionalnih obrazaca.

Dunja Pačirski

Grupni i individualni rad s djecom, adolescentima i odraslima s raznim dijagnoziranim poremećajima i emocionalnim problemima kao što su anksioznosti, depresije, PTSP, strahovi i razne fobije, ovisnosti, stress-management, nedostaci samopouzdanja, interpersonalne teškoće itd. U radu koristi razne kliničke metode kao što su EMDR, mindfulness (meditacija), refleksivna praksa, kognitivno bihevioralna terapija, i program 12 koraka.

Dea Ajduković

Teme vezane uz zdravstvo i mentalno zdravlje mladih - pružanje neposredne psihološke i psihoterapijske podrške mladima i osobama oboljelima od teških i kroničnih bolesti, supervizija i edukacija zdravstvenog osoblja, istraživački rad koji doprinosi zagovaranju javnih politika u zdravstvu koje prepoznaju mentalno zdravlje kao neizostavan aspekt cjelokupnog zdravlja i liječenja.

Marko Štengl

Supervizija, razvojno integrativna, metodska i psihosocijalnog rada. Rad s obiteljima, roditeljima, parovima, djecom i adolescentima.

Kristina Mikulčić

Terapija igrom s djecom koja imaju emocionalne i ponašajne teškoće, teškoće u socijalnom funkcioniranju, djecom koja su doživjela neku traumu ili se dogodila promjena ponašanja/funkcioniranja uslijed stresnih životnih događaja i okolnosti. Savjetovanje roditelja vezano uz razvojne potrebe djeteta, odgojne stilove, adekvatno postavljanje granica.

Lucija Dominiković

Gestalt psihoterapija za odrasle, savjetodavni tretman socio-emocionalnih teškoća kod adolescenata te podrška u suočavanju sa stresnim i kriznim životnim okolnostima

Sunčica Lazanski

Psihološko savjetovanje s elementima kognitivno bihevioralne psihoterapije usmjereno adolescentima_kinjama i odraslima. Poseban fokus u radu s marginaliziranim skupinama te LGBTQiA populacijom. Pristup bazira na terapiji samosuosjećanjem i prihvaćanjem.

Ante Župić

Psiholog s edukacijom iz geštalt psihoterapije i iskustvom rada s brojnim populacijama, kao što su tražitelji međunarodne zaštite, pripadnici romske nacionalne manjine, LGBTIQ zajednica, počinitelji obiteljskog nasilja i drugih kaznenih djela, mladi s problemima ili poremećajima u ponašanju, parovi s obrascima nasilnog rješavanja sukoba. Voli raditi i s pojedincima s blažim životnim iskustvima.

Dino Bevanda

Gestalt psihoterapija djece i odraslih, holistički pristup i zajedničko istraživanje socio-emocionalnih poteškoća i izazova kod pojedinaca te relacijski rad s ciljem uspostavljanja novih, adaptivnijih i autentičnijih modela i obrazaca ponašanja te fokus na dugotrajno održavanje mentalnog zdravlja.

Martina Čarija

Psihoterapija za mlade i odrasle osobe, edukacija pomagačkih stručnjaka o pružanju psihosocijalne podrške, edukacija prevoditelja o posredovanju prevođenjem u pružanju psihosocijalne podrške, podrška formalnim i neformalnim pomagačima u prevenciji profesionalnog sagorijevanja, supervizija, podrška osobama koje su prošle ili prolaze narcisoidno zlostavljanje.

Nada Ivanović

Psihološko savjetovanje i art terapija za adolescente i odrasle. Njezin se rad fokusira na probleme anskioznosti, depresije, niskog samopouzdanja, vršnjačkih odnosa, školskog uspjeha, obiteljskih odnosa, razvoja roditeljskih vještina i osobni razvoj.

Završeni studij

  • Studij psihologije (Filozofski fakultet, Zagreb)


Dodatne edukacije

  • Postgraduate diploma in Art Therapy, University of Hertfordshire, UK – Certificirani art terapeut
  • Foundation in Art Psychotherapy, Goldsmith’s College, London


Područje rada

Psihološko savjetovanje i art terapija za adolescente i odrasle. Njezin se rad fokusira na probleme anskioznosti, depresije, niskog samopouzdanja, vršnjačkih odnosa, školskog uspjeha, obiteljskih odnosa, razvoja roditeljskih vještina i osobni razvoj.

Terapijski proces je moj interes i poziv preko 20 godina. Analitičnost psihologije povezujem s kreativnošću art terapije u stvaranju sigurnog i poticajnog prostora za refleksiju, razumijevanje i podršku u ostvarivanju potencijala. Periodi osobnih kriza vezani uz životne okolnosti ili određenu ravojnu fazu (kao što je npr. adolescencija ili srednja dob) su prilika za promjenu, razvoj autentičnosti i snage, prihvaćanja sebe i drugih te života u njegovoj punini sa svime što donosi.

Božena Razlog

Studenti i odrasli s različitim s emocionalnim i tjelesnim problemima te problemima u odnosima, narušeni bračni, partnerski i obiteljski odnosi, teškoće i zastoj u školovanju, problemi vezani uz gubitke i prekide u emotivnim vezama, problemi u emotivnim vezama, stres na poslu, osjećaj tjeskobe, depresije i izoliranosti, traumatski događaji i životne krize.

Završeni studij

  • Studij socijalnog rada, Pravni faklutet, Zagreb

 

Dodatne edukacije

  • European Certificate of Psychotherapy (ECP)
  • diploma iz Geštalt psihoterapija
  • diploma Imago terapija odnosa (partnerska terapija)
  • Somatic experience (Somatsko doživljavanje) u radu s traumatskim, kriznim i stresnim životnim situacijama

 

Područje rada

Studenti i odrasli s različitim s emocionalnim i tjelesnim problemima (glavobolje, problemi sa štitnom žlijezdom, autoimune bolesti i sl.) te problemima u odnosima, narušeni bračni, partnerski i obiteljski odnosi, teškoće i zastoj u školovanju, problemi vezani uz gubitke i prekide u emotivnim vezama, problemi u emotivnim vezama, stres na poslu, osjećaj tjeskobe, depresije i izoliranosti, traumatski događaji i životne krize.

Moja inspiracija u radu je unutarnja ljubav prema ljudima, davanje podrške u nošenju s patnjama, gubicima, traumatskim iskustvima, u zagledavanju u sebe, svjesnosti, postajanju onoga što jesu i prihvaćanju sebe. Psihoterapijski rad i ljudi koje susrećem u svom radu svakodnevna su mi inspiracija za rađanje novih spoznaja i širenje svjesnosti. Iskreno me veseli gledanje i slušanje osobnog rasta kod mojih klijenata, kao i kod mene same. Prisutnost u tim procesima čini me počašćenim “gostom u životima drugih ljudi”.

Maja Uštulica

Prevencija i/ili tretman različitih socio-emocionalnih i ponašajnih poteškoća kod djece i adolescenata ili kod djece koja imaju stresne životne okolnosti kroz igru i kreativne tehnike. Također provodi i roditeljska savjetovanja te psihoterapijski rad s odraslim osobama.

Završeni studij

  • studij pedagogije i etnologije, Filozofski fakultet, Zagreb

 

Dodatne edukacije

  • edukacija za voditeljicu supervizijskih susreta u psihosocijalnom radu, licencirana supervizorica u psihosocijalnom radu
  • specijalistička poslijediplomska edukacija za psihoterapeuta iz Gestalt psihoterapije, Institut fur Integrative Gestalttherapie Wurzburg, Njemačka
  • „Primjena terapije igrom u savjetodavnom i psihoterapijskom kontekstu“odobrena od strane Američke organizacije za terapiju igrom i u skladu sa standardima Europske asocijacije za psihoterapiju – Centar Proventus

 

Područje rada

Prevencija i/ili tretman različitih socio-emocionalnih i ponašajnih poteškoća kod djece i adolescenata (anksioznost, agresivnost, problemi u ponašanju, ADHD, problemi u privrženosti, socijalne poteškoće) ili kod djece koja imaju stresne životne okolnosti (trauma, bolest, brakorazvod roditelja, nasilje u obitelji/školi, gubitak bliske osobe ili ljubimca, žalovanje, ovisnosti u obitelji…) kroz igru i kreativne tehnike

Također provodi i roditeljska savjetovanja (psihoedukacija: razvojne faze, odgojni stilovi, kvalitetni odnosi u obitelji, promjena neadekvatnih reakcija i ponašanja roditelja i djece, postavljanje granica, povezujuće roditeljstvo…) te psihoterapijski rad s odraslim osobama.

Najviše me veseli uživanje u igranju i dubokoumnim razgovorima s djecom o životu i svijetu. Pored toga, slobodno mi vrijeme ispunjavaju ludiranja na dječjim igralištima i u prirodi, ronjenje u knjigama, plivanje i skakanje u more, otkrivanje nepoznatih gradova i mjesta ili otkrivanje nepoznatoga u poznatim gradovima i poznatim mjestima,amatersko fotografiranje joga s vremena na vrijeme i šetnje non-stop.

Tia Tomiša

Psihoterapija i psihološko savjetovanje s mladima i odraslima.

Završeni studij

  • Studij psihologije, Filozofski fakultet, Zagreb

 

Dodatne edukacije

  • Izobrazba za unapređenje savjetodavnog rada i izravnog pomagačkog rada, DPP
  • Edukacije iz Gestalt psihoterapije, Psihološki centar HOMA

 

Područje rada

Psihoterapija i psihološko savjetovanje s mladima i odraslima

Studij psihologije upisala sam s idejom da ću se baviti znanošću. U želji da naučim što više, tijekom studija sam se prvi put susrela s direktnim radom s ljudima kao volonterka. Interes i zadovoljstvo koje mi je to novo iskustvo direktnog rada pružilo uplašilo me, ali i ponukalo da se dalje razvijam u tom smjeru, a na kraju, nakon mnogo vrludanja i educiranja, i donesem odluku da će direktan rad s ljudima biti glavnina mog posla.

Luka Juras

Terapija igrom i savjetovanje mladih s emocionalnim problemima, savjetovanje roditelja i pružanje podrške pri učenju. U Centru Modus vodi grupne programe kao što su Pinklec, Kako da učenje ne bude mučenje te Psihosocijalni tretman maloljetnih počinitelja nasilja.

Završeni studij

  • Diplomski studij psihologije, Filozofski fakultet, Zagreb

 

Dodatne edukacije

  • Doktorski studij psihologije, Filozofski fakultet, Zagreb
  • Dvogodišnja edukacija iz terapije igrom, CETI i Centar Coralina
  • Osnovni seminar iz medijacije, FSO

 

Područje rada

Terapija igrom i savjetovanje mladih s emocionalnim problemima, savjetovanje roditelja i pružanje podrške pri učenju. U Centru Modus vodi grupne programe kao što su Pinklec, Kako da učenje ne bude mučenje te Psihosocijalni tretman maloljetnih počinitelja nasilja.

S obzirom na to da je iz Malog princa naučio da „odrasli ne razumiju nikad ništa sami, a djecu zamara da im uvijek i uvijek objašnjavaju“, odlučio je nakon studija psihologije upisati dvogodišnju edukaciju iz terapije igrom. Iako je po prirodi nestrpljiv, o strpljenju je puno naučio od djece i mladih jer oni trebaju biti vrlo strpljivi s odraslima. Uz novootkrivenu strpljivost, može se reći da je pravi Hufflepuff. Profesionalni razvoj doživljava kao putovanje na kojem traži odgovor na pitanja što je djeci i mladima potrebno da bi se razvili u snažne ljude i kako im pomoći kad zapnu na tom putu.

Ivan Vrbicky

Individualni rad s djecom, adolescentima i mladima, osobni razvoj, rad na roditeljskim vještinama, narušeni partnerski odnosi, roditeljstvo u kontekstu rastave, teškoće sa samopouzdanjem, anksioznošću i depresijom.

Završeni studij:

  • Studij psihologije edukacije i razvoja (Università Pontificia Salesiana, Rim)

Dodatne edukacije

  • Edukant drugog stupnja kognitivno-bihevioralne terapije
  • Neurofeedback terapija

Područje rada

  • Psihološko savjetovanje s djecom, adolescentima i mladima, partnersko savjetovanje, rad na roditeljskim vještinama, njegovanje mentalnog zdravlja i osobnog razvoja

Studiju psihologije edukacije i razvoja privukla me ideja rada na mentalnom zdravlju kroz njegovanje i razvijanje osobnih kapaciteta, učenje novih vještina, kao i kroz pružanje pomoći osobama koje prolaze kroz krizna razdoblja života. Danas uživam u izravnom radu s ljudima i veselim se izazovima svakog novog susreta i izgradnje odnosa ohrabrenja i podrške s malima i velikima.

Elena Boljkovac

Bavi se preventivnim i savjetodavnim radom s djecom i mladima uz primjenu različitih kognitivnih i bihevioralnih intervencija usmjerenih na poboljšanje akademskog, bihevioralnog i emocionalnog funkcioniranja.

Završeni studij

  • Studij psihologije, Filozofski fakultet, Zagreb

Dodatne edukacije

  • Trenutno pohađa drugi stupanj edukacije iz kognitivno-bihevioralnih terapija pri Hrvatskom udruženju za bihevioralno-kognitivne terapije (HUBIKOT)
  • Edukacija za provedbu CAP programa prevencije zlostavljanja djece i mladih, Udruga roditelja „Korak po korak“

Područje rada

  • Zaposlena u osnovnoj školi kao stručni suradnik psiholog. Bavi se preventivnim i savjetodavnim radom s djecom i mladima uz primjenu različitih kognitivnih i bihevioralnih intervencija usmjerenih na poboljšanje akademskog, bihevioralnog i emocionalnog funkcioniranja. Pruža podršku djeci i mladima u prevladavanju stresnih i kriznih situacija razvijanjem adekvatnih mehanizama suočavanja.

Rad u osnovnoj školi omogućio mi je da pružim psihološku podršku djeci i mladima kojima inače takva podrška ne bi bila dostupna. Uživam u kreiranju intervencija koje pomažu djeci da odrastu u zadovoljne i ispunjene odrasle osobe.

Mia Krpan

Provodi individualna psihološka savjetovanja djece školske dobi i roditelja. Njezin rad je usmjeren na poteškoće djece u području socio-emocionalnih vještina te na razvoj roditeljskih vještina i osobni razvoj roditelja.

Završeni studij

  • diplomski studij psihologije, Hrvatski studiji, Zagreb

  Dodatne edukacije

  • Edukacija iz kognitivno-bihevioralne terapije (2. stupanj)
  • Edukacija iz Neurolingvističkog programiranja (1. stupanj, praktičarski)
  • Primjena asocijativnih karata
  • Mindfulness edukacija
  • Edukacija iz savjetodavnog rada s djecom s problemima u ponašanju

  Područje rada

  • Provodi individualna psihološka savjetovanja djece školske dobi i roditelja. Njezin rad je usmjeren na poteškoće djece u području socio-emocionalnih vještina te na razvoj roditeljskih vještina i osobni razvoj roditelja.

Oduvijek me privlačio psihoterapijski rad s ljudima pa sam se nakon fakulteta i educirala u tom pravcu. Vjerujem da je jedan od ključnih koraka postaviti se u cipele klijenta, istražiti svijet iz njihovih očiju i sagledati poteškoće zbog kojih su došli iz njihove perspektive. Istraživanjem njihovog svijeta mi onda omogućuje da pomognem klijentima da dođu do novih načina razmišljanja, pogleda na prepreke na koje su naišli kao i u tome da im pomognem na putu do različitih rješenja problema.

Antonija Vrdoljak

Bavi se pitanjima integracije i socijalnog uključivanja djece izbjeglica u osnovnim školama. Ima dugogodišnje iskustvo grupnog preventivno-socijalizacijskog rada s djecom osnovnoškolske dobi, a u savjetodavnom se radu orijentira na probleme i izazove s kojima se susreću mladi i odrasli.

Završeni studij

  •  Studij psihologije, Filozofski fakultet, Zagreb

 

Dodatne edukacije

  • poslijediplomski doktorski studij psihologije (Filozofski fakultet)
  • drugi stupanj edukacije iz kognitivno-bihevioralnih terapija pri Hrvatskom udruženju za bihevioralno-kognitivne terapije (HUBIKOT)
  • trening iz terapije usmjerene na suosjećajnost

 

Područje rada

Trenutno je zaposlena na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta, gdje se bavi pitanjima integracije i socijalnog uključivanja djece izbjeglica u osnovnim školama. Ima dugogodišnje iskustvo grupnog preventivno-socijalizacijskog rada s djecom osnovnoškolske dobi, a u savjetodavnom se radu orijentira i na probleme i izazove s kojima se susreću mladi i odrasli.

Studij psihologije upisala sam zbog želje za pomaganjem drugima te zbog interesa za ljude – za ono što nam je svima zajedničko, ali i ono po čemu je svatko od nas poseban i drugačiji. Kroz proces savjetovanja želim upoznati klijente, razumjeti njihove poglede na život i pokušati im olakšati nošenje sa životnim izazovima kroz pružanje podrške i pažnje te korištenje provjerenih psiholoških alata za osnaživanje i aktivno suočavanje s teškoćama.

Petra Kožljan

Marginalizirane skupine i skupine u riziku te općenito adolescenti i mlađi odrasli, s ciljem njihova boljeg razumijevanja te pružanja podrške u promjeni postojećih disfunkcionalnih obrazaca.

Završeni studij

  • Diplomski studij psihologije, Pravni fakultet, Zagreb

 

Dodatne edukacije

  • Doktorski studij socijalnog rada i socijalne politike, Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta u Zagrebu
  • Edukacija „Psihološke krizne intervencije“
  • Edukacija iz bihevioralno-kognitivne terapije

 

Područje rada

Marginalizirane skupine i skupine u riziku te općenito adolescenti i mlađi odrasli, s ciljem njihova boljeg razumijevanja te pružanja podrške u promjeni postojećih disfunkcionalnih obrazaca.

Dunja Pačirski

Grupni i individualni rad s djecom, adolescentima i odraslima s raznim dijagnoziranim poremećajima i emocionalnim problemima kao što su anksioznosti, depresije, PTSP, strahovi i razne fobije, ovisnosti, stress-management, nedostaci samopouzdanja, interpersonalne teškoće itd. U radu koristi razne kliničke metode kao što su EMDR, mindfulness (meditacija), refleksivna praksa, kognitivno bihevioralna terapija, i program 12 koraka.

Završeni studij

  • Magistra socijalnog rada, Sveučilište Barry, Miami, Florida, SAD
  • Sveučilišna prvostupnica psihologije, Florida Institute of Technology (FIT), Melbourne, Florida, SAD

 

Dodatne edukacije

  • Doktorica znanosti (dr.sc.), Sveučilište Barry, Miami, Florida, SAD.
  • Licencirana klinička socijalna radnica (LCSW), Ministarstvo zdravlja savezne države Florida, SAD
  • Kvalificirana supervizorica za registrirane stažiste kliničkog socijalnog rada na stručnom osposobljavanju, Ministarstvo zdravlja savezne države Florida, SAD
  • Licencirana supervizorica, Hrvatsko društvo za superviziju i organizacijski razvoj (HDSOR), Hrvatska
  • Certificirana EMDR terapeutkinja, EMDR International Association (EMDRIA), SAD
  • Certificirana stručnjakinja za liječenje od ovisnosti (CAP) i međunarodno certificirana savjetnica za liječenje od alkoholizma i ovisnosti (ICADC)

 

Područje rada

Grupni i individualni rad s djecom, adolescentima i odraslima s raznim dijagnoziranim poremećajima i emocionalnim problemima kao što su anksioznosti, depresije, PTSP, strahovi i razne fobije, ovisnosti, stress-management, nedostaci samopouzdanja, interpersonalne teškoće itd.

U radu koristi razne kliničke metode kao što su EMDR, mindfulness (meditacija), refleksivna praksa, kognitivno bihevioralna terapija, i program 12 koraka.

Moja kontinuirana potraga za najboljom verzijom sebe te moj klinički rad u pružanju psihološke pomoći tijekom zadnja dva desetljeća su me doveli do spoznaja, vještina i praksi koje mi danas omogućavaju oživiti moju osobnu viziju i profesionalni poziv – pomoći ljudima naći unutarnji mir i radost za sebe, život i svijet oko njih. 

Dea Ajduković

Teme vezane uz zdravstvo i mentalno zdravlje mladih – pružanje neposredne psihološke i psihoterapijske podrške mladima i osobama oboljelima od teških i kroničnih bolesti, supervizija i edukacija zdravstvenog osoblja, istraživački rad koji doprinosi zagovaranju javnih politika u zdravstvu koje prepoznaju mentalno zdravlje kao neizostavan aspekt cjelokupnog zdravlja i liječenja.

Završeni studij

  • Studij psihologije, Filozofski fakultet, Zagreb

 

Dodatne edukacije

  • Edukacija iz geštalt psihoterapije
  • Specijalistički poslijediplomski studij supervizije psihosocijalnog rada
  • Emotionally focused couple therapy (EFCT)

 

Područje rada

Teme vezane uz zdravstvo i mentalno zdravlje mladih – pružanje neposredne psihološke i psihoterapijske podrške mladima i osobama oboljelima od teških i kroničnih bolesti, supervizija i edukacija zdravstvenog osoblja, istraživački rad koji doprinosi zagovaranju javnih politika u zdravstvu koje prepoznaju mentalno zdravlje kao neizostavan aspekt cjelokupnog zdravlja i liječenja.

Za psihoterapijski rad sam postala zainteresirana tijekom studija psihologije kad sam i sama kao klijentica u psihoterapiji doživjela koliko ona može pomoći da živim zadovoljnije i ugodnije sa samom sobom i drugima. Moj je osnovni zadatak stvoriti sigurno i poticajno okruženje koje klijentima omogućuje da u psihoterapiji i u svakodnevnom životu upoznaju, prihvaćaju i mijenjaju svoj način bivanja.

Marko Štengl

Supervizija, razvojno integrativna, metodska i psihosocijalnog rada. Rad s obiteljima, roditeljima, parovima, djecom i adolescentima.

Završen studij:

  • Socijalna pedagogija, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. 

Dodatne edukacije:

  • licencirani supervizor psihosocijalnog rada, psihoterapijske edukacije gestalt i kibernetjka psihoterapije.

Područje rada:

  • supervizija, razvojno integrativna, metodska i psihosocijalnog rada.
  • Rad s obiteljima, roditeljima, parovima, djecom i adolescentima.

Svakome je jegov problem najtezi ali najcesce ga se moze olaksati ili rijesiti.

Kristina Mikulčić

Terapija igrom s djecom koja imaju emocionalne i ponašajne teškoće, teškoće u socijalnom funkcioniranju, djecom koja su doživjela neku traumu ili se dogodila promjena ponašanja/funkcioniranja uslijed stresnih životnih događaja i okolnosti. Savjetovanje roditelja vezano uz razvojne potrebe djeteta, odgojne stilove, adekvatno postavljanje granica.

Završeni studij

  • Studij socijalne pedagogije, Edukacijsko – rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Dodatne edukacije

  • Dvogodišnja Edukacija iz Terapije igrom, CETI i Centar Coralina
  • Upotreba tehnike asocijativnih karata u savjetovanju i psihoterapiji, Savjetovalište „Idemo dalje“, „Savjetovalište sv. Josip“
  • Skrb temeljena na znanjima o traumi, SOS DSH
  • Visoko – konfliktni razvodi i zaštita djece, SOS DSH


Područje rada

Terapija igrom s djecom koja imaju emocionalne i ponašajne teškoće, teškoće u socijalnom funkcioniranju, djecom koja su doživjela neku traumu ili se dogodila promjena ponašanja/funkcioniranja uslijed stresnih životnih događaja i okolnosti. Savjetovanje roditelja vezano uz razvojne potrebe djeteta, odgojne stilove, adekvatno postavljanje granica.

Ima nešto čarobno u radu s djecom i našem zajedničkom otkrivanju njihovih potencijala, potičući ih na rast i razvoj. Svjedočiti, doprinijeti, istraživati i učiti zajedno s njima i biti dio njihova odrastanja mi daje poseban osjećaj zadovoljstva. Dijete u meni obožava legiće i trampolin. Svoj mir često tražim u šetnjama prirodom, amaterskom crtkaranju, a želja mi je napisati dječju slikovnicu.  

Lucija Dominiković

Gestalt psihoterapija za odrasle, savjetodavni tretman socio-emocionalnih teškoća kod adolescenata te podrška u suočavanju sa stresnim i kriznim životnim okolnostima

Završen studij

  • Diplomski studij psihologije, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb


Dodatne edukacije

  • Edukacija iz Gestalt psihoterapije, Centar GW Zagreb (u tijeku)
  • Psihološke krizne intervencije, DPP


Područje rada

Gestalt psihoterapija za odrasle, savjetodavni tretman socio-emocionalnih teškoća kod adolescenata te podrška u suočavanju sa stresnim i kriznim životnim okolnostima

Zahvalna sam što mogu biti dio raznih puteva na kojima koračam s klijentima podržavajući ih u njihovom otkrivanju vlastitih slojeva koji uključuju autentičnost, snage, prihvaćanje, podršku i promjene. Kad ne koračam s klijentima, najdraži putevi su mi oni koji uključuju ispijanje dobre kave, posebno ako je to u hladu uz more. Volim druženja uz finu hranu, a povremeno se nađem u prirodi vješto izbjegavajući bube i komarce.

Sunčica Lazanski

Psihološko savjetovanje s elementima kognitivno bihevioralne psihoterapije usmjereno adolescentima_kinjama i odraslima. Poseban fokus u radu s marginaliziranim skupinama te LGBTQiA populacijom. Pristup bazira na terapiji samosuosjećanjem i prihvaćanjem.

Završeni studij

  • studij psihologije, Hrvatski studiji, Zagreb

 

Dodatne edukacije

  • specijalistička poslijediplomska edukacija iz Kognitivno-bihevioralne psihoterapije (II stupanj)
  • bazični trening acceptance and commitment terapije
  • osnovne vještine u psihosocijalnom tretmanu djece i plan oporavka
  • napredni tečaj baziran na terapiji usmjerenoj na suosjećanje
  • napredni tečaj usredotočene svjesnosti

 

Područje rada

Rad na otkrivanju vlastitih potencijala  usmjeren na samosuosjećanju kao odgovoru na prekomjernu samokritičnost. Neke od tema su poteškoće u odnosima, nošenje s depresivno anksioznom simptomatikom te manjinski stres i egzistencijalna trauma. Poseban naglasak stavljam na osobe koje nisu bile u mogućnosti krenuti iz pozicije jednakosti šansi. Želja mi je da savjetodavni rad bude mjesto uspostave kontakta između osoba, prostor u kojem se čuje, vidi i reagira na potrebe. Također provodi i savjetovanje usmjereno na mlade i adolescente u situacijama kriza identiteta i hrvanja sa svima nam poznatim izazovima samootkrivanja. 

Savjetodavno terapijski rad prilika je da se osoba susretne u stanju koje joj je često zabranjeno pokazivati – stanju ranjivosti. 
Jedan od ciljeva ovakvog oblika rada je ponuditi osobi nove i za nju funkcionalnije perspektive zbog kojih se povećavaju otpornost na životne izazove i pruža veći osjećaj smisla.
Biti u mogućnosti istraživati takve poglede i perspektive s drugima rijetka je i iznimna privilegija. 

Ante Župić

Psiholog s edukacijom iz geštalt psihoterapije i iskustvom rada s brojnim populacijama, kao što su tražitelji međunarodne zaštite, pripadnici romske nacionalne manjine, LGBTIQ zajednica, počinitelji obiteljskog nasilja i drugih kaznenih djela, mladi s problemima ili poremećajima u ponašanju, parovi s obrascima nasilnog rješavanja sukoba. Voli raditi i s pojedincima s blažim životnim iskustvima.

Završen studij:
Studij psihologije (Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu)

Dodatne edukacije:
Četverogodišnja edukacija iz Geštalt psihoterapije (Geštalt Centar HOMA)
Stručna izobrazba za provođenje psihosocijalnog tretmana počinitelja obiteljskog nasilja
Razne edukacije u području savjetodavnog rada te primjene psihodijagnostičkih instrumenata

Područje rada:
Psihoterapija (odrasli i mladi)
Psihološko savjetovanje (odrasli i mladi)
Psihosocijalni tretman počinitelja obiteljskog nasilja
Rad s parovima na razvoju konstruktivnih obrazaca komunikacije i rješavanja sukoba

Dino Bevanda

Gestalt psihoterapija djece i odraslih, holistički pristup i zajedničko istraživanje socio-emocionalnih poteškoća i izazova kod pojedinaca te relacijski rad s ciljem uspostavljanja novih, adaptivnijih i autentičnijih modela i obrazaca ponašanja te fokus na dugotrajno održavanje mentalnog zdravlja.

Završen studij:
Magistar psihologije, Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu

Dodatne edukacije:
Edukacija iz Gestalt psihoterapije. Centar IGW Zagreb
Voditelj psiholoških kriznih intervencija, DPP Zagreb

Područje rada:
Gestalt psihoterapija djece i odraslih, holistički pristup i zajedničko istraživanje socio-emocionalnih poteškoća i izazova kod pojedinaca te relacijski rad s ciljem uspostavljanja novih, adaptivnijih i autentičnijih modela i obrazaca ponašanja te fokus na dugotrajno održavanje mentalnog zdravlja.

Kratka crtica o meni:
Moć psihoterapije upoznao sam na vlastitoj koži prije nekoliko godina to od tada aktivno izučavam Gestalt i druge integrativne pravce koji za cilj imaju osvještavanje snaga i kapaciteta pojedinaca te uzimanje “stvari u svoje ruke” kako bi se ostvarile promjene nužne za rast i napredak. Prekrasno mi je imati priliku drugom ljudskom biću pružiti razumijevanje, podršku i empatiju te biti dijelom čarobne priče osobnog pronalaska i transformacije. Kad nisam psihoterapeut, onda plivam, vozim bicikl i pravim kefir.

Martina Čarija

Psihologinja, Geštalt psihoterapeutkinja

Dodatne edukacije: Posredovanje savjetodavnog rada prevođenjem, psihološke krizne intervencije, Prva psihološka pomoć, Pružanje podrške u velikim kriznim događajima ili katastrofama, Supervizija u psihosocijalnom radu.

Područje rada: Psihoterapija za mlade i odrasle osobe, edukacija pomagačkih stručnjaka o pružanju psihosocijalne podrške, edukacija prevoditelja o posredovanju prevođenjem u pružanju psihosocijalne podrške, podrška formalnim i neformalnim pomagačima u prevenciji profesionalnog sagorijevanja, supervizija, podrška osobama koje su prošle ili prolaze narcisoidno zlostavljanje…

Većinu radnog staža provela sam u organizacijama civilnog društva koje su bile fokusirane na pružanje stručne besplatne psihosocijalne podrške ranjivim skupinama ljudi. Više od deset godina vodila sam Centar za djecu, mlade i obitelj Modus Društva za psihološku pomoć. Kroz ovo, ali i druga radna iskustva, imala sam priliku upoznati potrebe raznih ranjivih skupina ljudi. Stečeno iskustvo aktivno koristim u svom sadašnjem radu. Više o meni: www.psiho.hr.